Caamiiillaa

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Camilla - 28 december 2010 13:33

Halloj!


Skrev aldrig något när jag kom fram, har knappt suttit vid datorn sen jag kom hit.

I söndags när jag kom hit till mamma tog vi det mest lugnt, såg på tv och sen fikade vi och delade ut julklappar.

Jag fick : 2 presentkort, armband, i Curl och lite småsaker :) supernöjd!

Vi åt resten av julmaten och sen satt vi bara i soffan framför massa filmer!


Igår så blev det en heldag på stan, vilket betydde shopping!

Hade presentkort på flera affärer så jag köpte: en vit kofta, en tröja, en kofta till nyår, några armband, nagellack, smink, en stor skrivbok som jag ska skriva massa roligt i, pennor till boken och glitterspray till nyår. Tror inte jag glömt något ;)

Sen åkte vi och hämtade pizza som vi åt när vi kom hem och sen låg vi allihop som några säckar i soffan tills klockan blev ett ^^


Sov jäkligt länge idag, halv ett! Helt otroligt, ställde väckaren men den slog jag ju såklart av, smart!

Har precis gjort mig klar för dagen så vi ska åka in till Rusta för att jag ska köpa lite små saker och sen iväg på Skokanonen för att kolla på ett par vinterskor åt mig, har bara mina stövlar och de är inte så mycket att hänga upp i julgranen :P

Bestämde mig för att stanna tills imorgon, skulle bli så kort tid här annars. Så imorgon förmiddag åker jag hem igen, får se om Alex har tid att ses en sväng då. Skulle vilja åka ner på kläddax och kolla lite, har ju fått presentkort där så jag tänkte se om jag hittar några nya linnen och leggins :)


Nu ska vi åka iväg!


PUSS!


Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards