Caamiiillaa

Alla inlägg under september 2010

Av Camilla - 29 september 2010 21:48

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv

Av Camilla - 29 september 2010 21:17

Lovade ju att visa bild på bokhyllan jag fick från IKEA i lördags så tänkte slänga in den nu + parfymen jag fick av mamma & Bengt från då dom var i Italien :)


  

Skit snygg tycker jag ;) Kommer passa kanon på mitt nya rum!

 

  

Parfymen, luktar jättegott och är Dior´s senaste parfym :)

Av Camilla - 29 september 2010 20:53

Hej!


Nyss duschat och ska strax lägga mig, är helt slut efter idag.


Som jag skrev tidigare så har vi haft aktivitetsdag med BF idag, alla klasser så vi fick lära känna varandra. Och jag måste säga att det var den roligaste dagen på länge, herregud vad jag har skrattat.

Vi började kl. 10 med en lång promenad runt halva Sollefteå, med lite föredrag från oss treor på olika kultur ställen, det var väldigt drygt att gå men det gick ju iaf :)

När vi kom upp på Övergård så blev det frågesport och sen lunch, efter det började vi med aktiviteterna, som var skitkul! Vårat lag var jätteduktig och roligt hade vi, tyvärr vann vi inte någon av tävlingarna men jag tror vi var ganska så nöjd ändå. Slutade där uppe efter två tiden :)

Tycker att dagen vart väldigt lyckad och det är något jag sent kommer glömma!


Men nu är jag jättetrött så ska faktiskt sova om en stund, så jag orkar ta mig upp imorgon. Sitter och lyssnar på gamla 80 - tals låtar och längtar tills på tisdag då det är studentfest, kommer bli kanon :)


Jenni & Malin innan vi gick :)


Angelica & Erica :)

 

   

Brudarna går för fullt!

  


Hela bunten :)

  


Framme på Övergård

   


 PUSS!

 

  



Av Camilla - 29 september 2010 07:23

Godmorgon världen!


Har varit hemma från skolan i två dagar nu, haft världens huvudvärk och ont i halsen. Men nu känns det lite bättre iaf så idag måste jag gå eftersom vi ska ha aktivitetsdag med ettorna och tvåorna :) Ska bli spännande, är faktiskt lite nervös!

Och tyvärr har vi så lite information om vårat område vi ska berätta om, men det är inget att göra åt. Ska ta massa bilder så jag lägger väl upp dom på fejjan ikväll ^^


Inatt sov jag hos Malin, sista natten hon var ensam. Det var riktigt trevligt, tror jag fick nå fel i huvet när vi la oss..Jag skratta och skratta hela tiden och sa saker efter saker som nog ingen skulle förstå. Haha, ja herregud.


Nu ska jag käka lite frukost och sen åka hem för att hämta en tjocktröja som jag glömde hemma och sen blir det skolan :) Börjar med en timmes psykologi innan vi ska iväg med dom små barnen!


PUSS!


Jimmy Jansson - Godmorgon världen



  


 

Av Camilla - 26 september 2010 20:38

Tjo!


Har precis duschat och sitter nu i sängen och lyssnar på gammal musik, riktigt bra!

Dagen har spenderats med Malin, först åkte vi ner till mamma i stugan och hälsa på några timmar, sen åkte vi till Valla för att se på när Sollefteå hade träningsmatch mot Härnösand i handboll, riktigt kul att kolla på och tjejerna var jätteduktig :) Vi vann såklart! Haha!


Efter det åkte jag och Malin ner på gymmet en liten stund innan det var dags att åka hem för middag. Och sen har jag inte gjort så mkt mer, ska kolla igenom några läxor nu och försöka bli klar med någon iaf.


Igår var vi ju i Birsta hela dagen, herregud vad vi vandrade runt och handlade...Fick en bokhylla på IKEA som var riktigt frän ;) ska visa bild när jag lagt in den och sen fick jag lite små saker till rummet.. Var hemma runt sju igen och då for jag till Malin och kollade på film med henne och Calle..Vi fick även några små smygare på besök en stund :P


Nu ska jag ta tag i läxorna och lyssna på musik tills det är dags att sova!

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag :)


PUSS!

  

Av Camilla - 25 september 2010 08:22

Godmorgon!


Håller på att göra mig i ordning för vid nio kommer mamii och company, då bär det av till Birsta :) Är jättetrött så funderar på att ta med min kudde så jag kan sova hela vägen dit, myspys!


Jag kröp ner i sängen igår och sov två timmar efter jag skrivit det senaste inlägget, sen följde jag med Malin på gymet sen hem för att städa och betala räkningar. Väntade på mat och efter de åkte jag till Malin för att kika på Idol :) Grabbarna hyrde även en film men jag hängde inte med för fem öre och sen var det massa äkcliga gubbar så jag spenderade min tid av filmen bakom en kudde... Haha!


När jag kommer hem från Birsta så ska vi äta middag nere i stugan och sen om det inte blir för sent så ska jag åka till Malin och grabbarna ikväll igen för vi ska se på Robert Gustafsson ;)



Nu ska jag fixa vidare så hörs vi sen!


PUSS!

  

Av Camilla - 24 september 2010 11:44

Sitter i soffan, framför tvn med datorn i knäet. Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, somnade kl. 5 imorse och klockan ringde halv sju. Som tur var hade jag ju bara Historian idag och slutade tio, käkade lite när jag kom hem och sen har jag pratat i telefon. Funderar på att sova en stund nu, så jag orkar med denna dag. Måste städa lite sen och rensa bland lite saker, sen skulle jag ju ha pluggat. Kanske vore smart :)


Ibland är inte folk vad man tror, men det betyder inte att man ska avstå från att lära känna personen. Man ska gå sin egen väg i livet och bara för att dina närmaste inte tycker som du, ska du inte backa utan gå din egen väg och se hur det blir. Misslyckas du, okej en miss..Men lyckas du, så lever du länge på det och kanske kan förändra ditt liv till det bättre. Varje individ har sin egen vilja.

 

Skriver senare, ha en bra dag!

 

PUSS!

  

Av Camilla - 24 september 2010 00:31


Darin - Lovekiller <3

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards