Caamiiillaa

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Camilla - 20 september 2010 22:35

Bloggen verkar fungera igen, hel knasigt att alla mina inställningar var typ ändrade och designen var försvunnen. Men nu är den på plats igen :)


Skola idag - gick bra, samhällsprovet gick väl oxå ganska så bra. Slutade tio över två så då åkte jag hem och sov en stund innan jag åkte till Malin. Satt där ett tag innan vi åkte på gymet och sen hem igen. Ikväll skulle jag och Malin plugga men det gick ju åt skogen, skrattade så jag tror nästan vi grät där ett tag...Haha!


Har nyss suttit och försökt fått tag på information om Ådalsbyn till våran aktivitetsdag men det går inge bra. Finns ju inget här på nätet så det får väl bli ett besök på bibblan senare i veckan..Ska ju helst vara ganska så klart imorgon..Åh, det känns som att man har så mkt att göra nu, tro jag måste skriva ner allting och sedan kryssa för eftersom...Skolless.se


Nä, nu ska jag kolla runt lite och sedan sova!


Sov gott & PUSS!

 

  

Av Camilla - 20 september 2010 14:33

Det är något fel på min blogg, den visar ju inte den riktiga designen..Måste försöka fixa detta nu, ser ju inte klokt ut..


Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards