Caamiiillaa

Alla inlägg under juni 2011

Av Camilla - 24 juni 2011 12:50

Goddag och Glad Midsommar! :)

Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag slänger mig i duschen för att sedan fira midsommar med mina underbara <3
Har haft det jättebra i Härnösand hos Malin och Calle, vi har mest tagit det lugnt och myst, kom hem igen igår kväll.

Hoppas alla får en super bra dag och en bra helg! :)


 


PUSSEN!

Av Camilla - 21 juni 2011 08:59

Godmorgon! Uppe med tuppen :)

Har precis gjort mig i ordning med kläder och hår, börjat packa lite smått och sitter nu på sängkanten och är grymt nervös.
Jag ska ringa och tacka ja till ett av jobben i Stockholm, varför jag är nervös vet jag inte men jag mår rent illa. Kanske för att det är ett stort steg i mitt liv och en sak som kommer förändra mitt liv.
Har iaf penna och papper klart framför mig ifall det kommer frågor eller om de säger något viktigt, känns som att min röst kommer faila totalt bara för att jag är nervös. Huvva! * Det kommer gå galant*


Vid elva så åker jag mot H-sand som jag skrev igår :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på förutom att planera inför midsommar, verkar som att de inte blir som tänkt där..Måste kolla upp det!
Gud, måste även sova på bussen, är grymt trött! Har ju börjat vända på dygnet nu så inte är jag pigg på att kliva upp denna tid.


Ja, det var väl allt jag hade att skriva nu..Ska ringa nu så får vi se vad som händer :) Önska mig lycka till!
Hoppas alla får en bra dag så hörs och syns vi <3

PUSSEN!

Av Camilla - 20 juni 2011 21:38

Godkväll!


Det blev en lugn dag för mig, har absolut inte gjort någonting idag förutom att vara för mig själv och bara tagit det lugnt. Precis vad jag behövde kändes det som, har varit så trött senaste tiden men det är nog inte så konstigt när jag varit i full gång i ungefär en månad nu med det ena och det andra.

Pratade även med min kära vän Malin idag som längtade efter mig tror jag ;) så imorgon sätter jag mig på bussen och åker till H-sand för att tllbringa några dagar med henne :) Helt oplanerat men som de flesta som känner mig vet, så sitter jag inte hemma så länge utan flänger runt ungefär hela tiden! Det är jag de.


Har även fått en annan sak ganska uppklarat, vad det är tänker jag inte gå in på men det känns både bra och lite tråkigt. Men ibland blir det inte som tänkt..
Och jag är lika lycklig ändå, det kommer ändå vara bra och man vet aldrig vad som händer i framtiden :)
Nu ska jag kolla lite på tv och packa i ordning lite för imorgon.


PUSSEN!

Av Camilla - 20 juni 2011 10:57

Godmorgon!

Tänkte att jag skulle ta en promenad direkt när jag vaknade, men när jag titta ut och såg att det ösregna, kändes det inte lämgre som en bra idé så nu sitter jag i soffan framför Disney Channel och ser på film :)

Kom hem från Stockholm i fredags efter att ha varit där i fyra dagar, har varit på tre arbetsintervjuer och som det ser ut nu så blir jag stockholmare i augusti! Är så lycklig! Känns även bra att det tog en vecka från att man tog studenten till att man fick jobb!
Har alltid velat flyttat till Stockholm och nu när jag får chansen och även ett jobb så känns det dumt att inte testa :)
Men denna sommar ska jag väl mest ta det lugnt, fick inget sommarjobb så jag tänker mest njuta av sommaren och umgås med mina nära och kära så mycket som möjligt.
Idag har jag inga direkt planer, förutom att fortsätta städa undan lite i rummet som jag var så duktig med igår, rensade massa och städade i ordning.
Under juli blir det mer rensning då jag ska göra ordning alla flyttlådor jag har på vinden och även i Övik hos mamma så jag vet vad som ska med till Stockholm och vad som ska stanna här ^^

Nu ska jag äta lite frukost, duscha och sen får man se vad dagen bjuder på :)

<3

Av Camilla - 4 juni 2011 11:16

Jag är lycklig i Stockholm med dessa underbara människor <3
Jag är precis där jag vill vara.
Åh vad livet är underbart!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards