Caamiiillaa

Alla inlägg under april 2011

Av Camilla - 14 april 2011 23:30

Har precis satt mig i sängen och funderar på om jag ska ta och lägga mig på kudden och försöka sova direkt eller vänta till tolvslaget för att ivrigt känna att det är min dag..

Jag fyller 20 imorgon, känns helt overkligt. 2 år sedan jag fyllde 18, 5 år sedan jag fyllde 15 pch 10 år sedan jag fyllde 10. Shit.
10 år kvar till 30.


Men jag längtar tills jag vaknar imorgon, känner på mig att dagen kommer bli super och att jag ska fira hela helgen gör inte saker sämre. Både med nära och kära, med premiär på boa och krogen på lördag och saftig pizza på söndag...Toppen!


Nu får jag önska er en god natt, ska nog försöka att sova nu så jag är pigg och snygg till imorgon! ;)

PUSSEN på er och grattis till mig själv i förskott <3


 

Av Camilla - 6 april 2011 20:12

Det var ett tag sedan sen förra gången.
Mycket har hänt, både bra och mindre bra saker.

Ny månad, dagarna går, krafterna åker upp och ner, högskoleprovet gjort, 20-års dagen närmar sig och det planeras för fullt inför framtiden.

Nu är det inte länge kvar av skolan, känns både skönt men med en skvätt panik för vad som ska komma efter, jag vet vad jag vill till en viss mån men allt spelar liksom sån stor roll just nu.
Men det är bara att se vad som händer :)


Just nu är det projektarbete som gäller, där vi har som aktivitets dagarn med fyra olika klasser på fyra dagar. Igår hade vi treor och idag tvåor, vilket gick jättebra! Nu är det bara att planera klart för nästa vecka då vi ska ha två klasser med fyror och därefter göra rapport och skriva loggbok.


Och nästa fredag fyller jag 20 år, det känns lite overkligt och att tiden går så väldigt fort. Men då blir det iaf partaj och massa firande, vilket jag ser fram emot :) Sen på påsklovet så ska jag åka på ett litet äventyr som jag längtar väldigt mycket till

Nu har jag skrivit lite grann om vad som hänt och kommer att hända och så får jag försöka bli lite bättre på att skriva igen, vet att det är många som saknar mitt skrivande ;)

Ha det bra!


.. ... ... ... ..... ... ...! ... ...... ...


PUSSEN!

 

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards