Caamiiillaa

Alla inlägg under oktober 2010

Av Camilla - 30 oktober 2010 19:26

Halloj!


Har ni haft en bra dag?

Det har iaf jag, åkte ju på gymet imorse med Malin :) var där i 40 minuter sen hem igen, åt lite och sen åkte jag bort till Malin och umgicks med henne, Calle och Mattias. Satt bara och kollade på tv och tog det lugnt.


Åkte hem vid tre igen och då for jag, pappa & Annelie på minneslunden för att tända ett ljus för farmor <3 Stod där en stund och sen hem igen, käkade middag och nu sitter jag här. Har duschat och packat ner allt, det som är kvar nu är dom saker jag ska använda imorgon bitti innan jag åker. Så jag är i stort sett helt klar med packningen :) Känns bra, tror jag kommer få igen väskan, behöver nog inte sätta mig på den för att den ska gå igen! ;)


Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kanske se någon film och sen lägga sig tidigt. Ska som sagt upp vid halv sex så jag slipper stressa :)


Hinner jag, så skriver jag imorgon bitti men annars får ni ha det så bra så ska jag försöka skriva under veckan! Känner på mig att detta kommer bli en grymt rolig vecka nere i Stockholm ^^


Många PUSSAR till er<3


  

Av Camilla - 30 oktober 2010 09:37

Godmorgon!


Sitter just nu och väntar på att Malin ska höra av sig så vi får åka ner på gymet en stund :)

Veckan har gått jättesnabbt och den har varit helt okej, fått flera saker gjorda och lämnat in det, känns kanon! Har även börjat packa för imorgon åker jag till Stockholm ;) längtar som tusan!


Men idag ska jag umgås med Malin och Tone ett tag, vi ska nog ha en liten mysdag. Sen ska jag hem och umgås med familjen ikväll och så blir det att lägga sig tidigt. Bussen går 08.05, alltså måste jag kliva upp halv sex för att slippa stressa..

Blir borta till nästa söndag och jag vet inte hur det blir med internet så det kan bli dåligt med uppdatering, något inlägg kanske dyker upp men annars får ni ha tålamod tills jag kommer hem igen! :)


Skriver senare idag!

PUSS!

 

  

Av Camilla - 25 oktober 2010 19:23

Vaken och hemma igen, sov en liten stund och sen gick jag bort till Malin innan vi åkte ner på gymet. Gick väldigt bra där nere, känner att jag orkar mycket mer nu och mår så bra av det :) Men det är en sak jag tänkt på där nere flera gånger - varför tränar dom flesta killar i keps eller mössa? Typ snyggaste kepsen och är tillfixad, hallå, vi är på gymet och tränar? Inte på en modevisning? Tycker det ser hemskt roligt ut, dom står där och kollar sig själv i spegeln hela tiden samtidigt som dom lyfter tungt. . Coola grabbar ;)


Ajja, har precis ätit middag så nu väntar jag på att Ullared ska börja, det bästa på måndagar! Morgan är ju bra kung ;) Skulle ju egentligen plugga men jag orkar seriöst inte, får bli imorgon istället. Måste även se två filmer imorgon som jag ska göra ett arbete till. Känns drygt när man inte är sugen på att se dom, men det är väl lika bra att få det gjort ^^


Nu ska jag slå mig ner i soffan och vänta in favoriten!


PUSS!


  



Av Camilla - 25 oktober 2010 14:37

Hallåå!


Kom precis hem från skolan, ska lägga mig och sova en stund för är så jäkla tröött! Började halv nio med Religon och sen har dagen fortsatt med tråkiga lektioner...Det går inte riktigt som jag vill med alla arbeten, svårt och jävligt.

Haft ont i magen hela dagen oxå, jag hoppas det går över snart iaf..Ska åka på gymet vid fem så jag hinner ju sova en stund, så kanske det går över?


Kom hem vid halv sju igår kväll med bussen, haft en jättebra helg hos mamma <3

Tre veckor tills jag åker dit igen, känns liite länge :/ Men på söndag åker jag till Stockholm, ska hälsa på en kär vän och stanna där en vecka. Hoppas på att släkten har tid att träffa mig en sväng oxå ;) Sen får vi se vad veckan bjuder på!


Skriver igen ikväll efter jag sett på mitt kära Ullared! Ska även plugga med Malin och jag ber till gud att vi får något gjort, så vi kan lämna in det och sen ta tag i alla andra hundra miljoner läxor ;)


Nu ska jag sova, Tjingeling!


PUSS!

 

  


Av Camilla - 23 oktober 2010 12:41

Hallå!


Skrev inge mer igår, hade ingen ork och ägnade mig åt andra saker när jag kom fram hit till Övik :) Såg även att bilden jag skickade från mobilen vart sne, men jag ändrar väl det sen ^^


Såg på film och umgicks med familjen igår, väldigt trevligt. :)

Idag ska jag plugga, har hundra miljoner läxor som ska göras. Blir så less att vi aldrig får lektionstid till sånna här saker utan måste alltid ta hem, blir ju skit mkt att göra! Men det är väl lika bra att ta tag i det så jag får undan lite iaf.


Sen ska vi fira Veronica som fyller 16 år idag :) Grattis! Blir tårta nu på eftermiddagen och ikväll ska vi äta Tacos, min favorit!


  

Veronica på mamma & Bengts bröllop i juli <3


Hade utvecklingssamtal i torsdags med, det gick jättebra. Fick några saker utredd och fick även mycket beröm om hur jag är som person och hur jag är som ledare, kändes kanon eftersom jag lärt mig nu att jag kan även berömma mig själv och tycka att saker jag gör är bra, vilket jag inte kunnat förut. Har alltid varit - "jag kan inte, jag gör detta inge bra". Ibland kan det ju såklart kännas så men nu har jag lärt mig att jag även gör saker bra :)


Nu är det väl dags att börja plugga så kanske jag skriver några rader sen!


PUSS!

 

  

Av Camilla - 22 oktober 2010 11:01

Goddag! Har blivit dåligt med uppdatering denna vecka, ber om ursäkt för det :)Sitter just nu på bussen påväg mot Övik, ska tillbringa helgen där igen. Skriver när jag kommit fram :)PUSS!

 
Av Camilla - 18 oktober 2010 10:52

Hejsan!


Sitter just nu och väntar på att mamma ska bli klar, vi ska åka till gamla huset och plocka ihop lite böcker :) Som ni ser så stannade jag kvar i Övik, åker hem idag istället.

Ville stanna och umgås lite mer med mamma, världens bästa mamma <3


Igår så satt jag och Vea mest i soffan och kollade på film, riktig mys söndag!

Sen så åkte vi upp till Mellansel och hälsade på där, längesen jag träffade dom så det var skojj. Åkte sedan hem igen och satt mig framför Indiana Jones med familjen :)


Åker väl hem runt tre, då ska jag väl tvätta och sen blir det väl gymet. Borde även plugga lite grann men får se hur det blir med den saken!


Nu ska jag göra mig klar för att åka! Hörs sen.


PUSS!

 

  

Av Camilla - 17 oktober 2010 11:26

Hej!

Håller på att kolla så jag kan blogga via min mobil :) vore ju super om det funkade! Hörs sen.

PUSS!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards