Caamiiillaa

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Camilla - 15 oktober 2010 16:12

Äntligen helg! Underbart va?


Hade en lektion imorse, Historia, där vi fick börja med vårat grupparbete..Vi är fyra st i min grupp och vi valde Stormaktstiden att jobba med, kommer nog bli bra :)

Efter skolan åkte jag hem och packade klart och sedan satt jag mig i bilen för att åka till världens bästa mamma i Övik!

Gick bara bra och sen jag kom hit har jag mest tagit det lugnt, pratat med mamma och busat med hundarna som jag saknat <3


Vet inte riktigt hur helgen kommer se ut förutom att jag ska vara här och plugga, blir nog inte så mkt mer. Ska åka till gamla huset nu ikväll och fixa lite, sen blir det nog tv och kanske en film :)

Tänkte försöka ta lite höstbilder denna helg och fota överhuvudtaget, längesen jag gjorde det. Blir nog bra, slänger väl upp någon bild imorgon om jag lyckats ta något bra!


  


 

Två höstbilder jag tog ifjol höst :) 


Nu ska jag vänta på maten och lyssna på lite musik..


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards