Caamiiillaa

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Camilla - 2 oktober 2010 17:32

Halloj!


Inte skrivit på någon dag nu, slarvigt av mig!


Är i Övik nu över helgen, kom hit igår vid två tiden :) Malin har oxå följt med mig denna helg, jättemysigt!

Igår när vi kom hit så packade vi in sakerna och sen åkte vi ner på stan, köpte lite saker som jag verkligen behövde, tänkte jag skulle visa senare! När vi varit där nere så åkte vi och handlade med mamma och sen hem igen för middag, resten av kvällen tog vi det bara lugnt. Spelade spel och såg på film :) Vart en ganska så tidig kväll.


Idag klev jag upp vid halv tio och fikade lite, sen gjorde jag mig iordning och sen for jag, Malin och mamma ner på stan igen..Handlade lite mer saker och beställde klipptid, höll på att slita av mig håret imorse för det var så slitet och fult. Så nu har jag klippt av mig mitt långa hår, tillbaka på ruta 1 känns det som. Kort..Väldigt kort! Köpte hårfärg igår så nu blir jag jätte mörk igen, sitter med det i just nu.. 15 min kvar och sen ska jag fixa till det så kanske det ser bra ut :)


Sen blir det mys med familjen, ska äta tacos och sen ska jag och Malin se på skräckfilm och jag tänker tvinga Fredric att se den med oss, annars vågar vi inte :P Haha!


Visar bilder på sakerna jag köpte senare och kanske på håret när det är klart...


  

Just nu, MÖRKT!


PUSS!


  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards