Caamiiillaa

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Camilla - 3 oktober 2010 18:58

God kväll!


Nu är jag hemma i Solle igen, gick bra att köra och go mat på MAX ;)


Här är sakerna jag köpte/ fick i helgen :


  

Poncho från Glitter


  

Svart linne från Gina

Grå halsduk från Gina

Leggins från Cubus


  

Walk the line

Friday the 13th

Inpackning Björn Axén från Kicks

Blåa leggins från Coop


Är jättenöjd, fick tag på allting jag skulle ha utom ett par tjocka vita vantar.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet och sen blir det nog sängen så jag kommer upp imorgon :)


PUSS!


  

Av Camilla - 3 oktober 2010 15:22

Hejsan!


Har precis packat ihop våra saker och ska strax lämna Övik för att åka hem igen :/ Känns jättetråkigt men har haft en skit rolig helg här tillsammans med Malin ^^


Igår efter vi ätit såg vi på skräckfilm, Fredric satt med oss ett tag men sen gick han :P Men vi klarade oss ändå!

Sen så kollade vi lite på tv och sen satt oss vid varsin dator och drygade, jag vart övertrött och spelade musik för fulla muggar. Tror Malin vart ganska så less på mig tillslut, haha! Jag dansade, sjöng och gjorde mina egna rörelser till låtarna och hade skit roligt så Malin hängde på efter en stund :D


Idag har vi pluggat och gått en promenad, sen så har vi inte hunnit något mer eftersom vi tänkte åka strax. Funderar på om vi ska käka middag på MAX innan vi åker hemåt ;)


Lägger upp bilder sen ikväll på vad jag köpt under helgen!


Malin på G ;)

 

Jag var oxå på G!

  


PUSS!


  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards