Caamiiillaa

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Camilla - 10 oktober 2010 17:20

Hejsan!


Inte skrivit på några dagar, tokigt!

Har tillbringat hela helgen hos Malin, har varit jättemysigt. Vi har sett film, gått två vändor på höstmarknaden och busat hemma :) Har även varit med Tone, Bettan och Sara under helgen.

Kom hem från Malin idag vid tre och började med att städa bilen, den var så grusig och dammig invändigt och sen har jag storstädat på rummet : dammsugit, torkat av allting och bäddat rent :) Så nu är det fint här igen.

Sitter och väntar på middag nu så jag tänkte rensa min musik på mobilen, dags att uppdatera lite tror jag!

Sen ska jag nog ta och se någon film eller hitta på något annat efter jag ätit. Ska försöka lägga mig tidigt så jag kommer upp imorgon till skolan.


Vet inte vad det har blivit med mig men jag är trött hela tiden, jag som alltid varit uppe länge på helgerna somnade senast tolv igår.. På veckorna brukar jag vara vaken till ett och nu somnar jag efter tio och är så himla trött på dagarna. Det är kanske årstiden och vädret som gör att man blir såhär? Visst, det är skönt att somna tidigt på veckorna men jag är ju ändå så trött på dagarna..Hoppas det blir bättre :)


Nu ska jag digga lite ny musik och vänta på maten!


  

Mattias och Bettan helt inne i spelet ;)

 

  

Calle och Mattias på väg hem från marknaden :)

 

 

PUSS!


  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards