Caamiiillaa

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Camilla - 13 oktober 2010 20:00

Taylor Swift - Mine

Av Camilla - 13 oktober 2010 19:34

Aloha!


Sitter i sängen, under täcket och fryser som bara den! Känner hur febern är på väg och halsen gör såå ont, kan ju inte ens svälja. Jag tänker inte vara sjuk, ska göra allt jag kan för att förhindra det. Har inte tid med sånt fjanteri.


Tydligen ska det snöa inatt, jag hoppas faktiskt att det gör de..Skulle inte göra något med lite snö och vinter ;) Pappa är just nu ute och lägger om till vinterdäck på bilen min, så jag kan köra säkert imorgon! Haha, dom varnar på radion om hur mycket snö det ska komma och hur kallt det ska bli. Då säger jag bara herregud, vi har väl haft snö förut ändå upp till öronen och upp mot 30 grader kallt. Det är ju bara neröver man gnäller om det kommer 1 cm snö och är 2 minus.. Jiises!


Ajja, det var skola idag iaf..Kom dit vid halv nio som vanligt och fick då veta att våran lärare inte var där, great! Rast till tjugo över tolv, då kunde vi ju lika gärna stannat hemma och sove klart!! Jag och Malin åkte hem till henne och la oss och sov till tio i tolv, jätteskönt var det och sen hade vi svenska i 50 minuter och sen var det bara att åka hem igen ^^

Vi har inte gjort så mkt, ätit tacos och spelat xbox. Mysigt var det iaf :)


Funderar om jag ska se någon film nu eller om jag ska gå och lägga mig, ögonlocken väger ton..Återstår att se vad som händer!


Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi :)


  

Slänger in en bild, två veckor gammal och med mitt långa slitna färglösa hår ;)

Ser lite annorlunda ut nu!


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards