Caamiiillaa

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Camilla - 17 oktober 2010 11:26

Hej!

Håller på att kolla så jag kan blogga via min mobil :) vore ju super om det funkade! Hörs sen.

PUSS!

Av Camilla - 17 oktober 2010 11:01

Godmorgon! Har alla sovit gott? ;)


Det har jag iaf, även om sängen här hos mamma är så förbaskat liten..Känner mig som en säl som ligger ihop tryckt, jag är en sån som vill stäcka ut mig när jag sover, vilket jag gjorde inatt men vaknade då av att bägge armarna och händerna somnat så jag kunde knappt röra mig! Haha, men jag sov gott iaf :P


  

Mitt rum hos mamma, älskar min snygga tapet ;) Denna bild togs innan jag fått upp mina gardiner så dom är på plats nu..


Igår gjorde jag inte mycket, gjorde klart religionen och såg på tv. Åt sen middag med familjen och sen tvn igen :) Mysig lördag.

Vart inga höstbilder heller, när jag kom hit i fredags så hittade jag världens finaste höstträd med alla löv kvar som lyste gult. Igår när jag kom ut och skulle ta kort på det så hade ALLA, exakt alla löv åkt ner på backen! Kul..Sen hittade jag inge roligt att ta kort på så det vart inge.


Idag åker jag tillbaka till Solle, gruvar mig lite, alla säger att det är så satans halt idag och jag vill att det ska gå fort hem...Enda hala jag varit med om är ju på halkbanan, eftersom jag tog mitt körkort i somras, visst jag har ju övningskört på vintern men inte såhär långa sträckor :) men det kommer nog gå bra!


Fram tills jag ska åka hem tänker jag umgås med mamma så mycket som möjligt eftersom det är fyra veckor tills nästa gång jag får se henne. Känns så jäkla jobbigt, kanske ska åka hit till helgen ändå?

Ja, nu ska jag väl börja packa lite smått..Jag är den enda som är vaken i huset så då kan jag sysselsätta mig med det tills det blir frukost :)


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards