Caamiiillaa

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Helgen är nära sitt slut, igen.

Av Camilla - 11 september 2011 16:23

Veckorna bara springer iväg, nu är det söndag igen och imorgon ska jag äntligen på jobbet efter att ha varit hemma nästan en vecka.
Haft det bra hemma med massa film och mys men det är egentligen så tråkigt i längden, har aldrig gillat att vara hemma från skola eller jobb. Vissa kan ju tycka det är skönt att få vara hemma några dagar men jag blir uttråkad och längtan efter att få åka och jobba igen blir stor.

Men imorgon, då börjar vardagen igen! Jobb, gym och lite planering för vad jag ska göra med barnen och även lite planering för min hemresa till Sollefteå som kommer snart! :)

Nästa helg kommer min kära lillasyster hit och jag längtar som en tok, vi ska ha en riktig tjejhelg bara hon och jag. Kommer bli kanon!

Nu ska jag och min Stjernbacka familj åka och äta kinamat, sen blir det lite städning i Millbo och lite Desperate Housewives..
Hoppas alla haft en bra helg så skriver jag lite mer under veckan..

Puss

 
 
sofie

sofie

11 september 2011 17:56

när kommer du hem till solle?:)<3

http://sofiecollen.bloggplatsen.se

Camilla

11 september 2011 21:02

Kommer troligtvis hem den 6 oktober om jag får ledigt :)

 
sofie

sofie

12 september 2011 17:36

åå vad roligt:) skulle vara kul att ses något då:) nu ses vi ju inte ens på skolan längre:/ hör av dig då så kanske vi kan planera in något skulle vara skoj? vi kanske får ta tjej kväll då, du jag tone och malin?:)<3

http://sofiecollen.bloggplatsen.se

Camilla

12 september 2011 18:02

Jajemen :) får se lite längre fram vad som händer, eftersom det inte är så många dagar jag är hemma. Men vi höres :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 20 augusti 2013 22:25

Haft en väldigt bra dag idag faktiskt :) Mådde mycket bättre när jag väl kom till jobbet och sen har allt bara rullat på. Jobbade till kl. två och sen var jag och handlade, hämtade upp Anna vid tåget och sen for vi till tatueringsstudion i Nynäsham...

Av Camilla - 20 augusti 2013 06:17

Vaknade med halsont även idag fast värre, kände att jag hade feber igår kväll med. Orkar inte vara sjuk nu! Men med två Ipren så kanske det känns bättre en stund så får vi se hur jag mår under dagen, annars är det ju bara att åka hem igen... Oc...

Av Camilla - 19 augusti 2013 22:08

Längesen sist. Skaffade en ny blogg för något år sedan men det blev inget långvarigt skrivande där men helt plötsligt så fick jag en längtan efter att skriva igen så här är jag! Back in town! Mycket har hänt i mitt liv sen jag skrev i någon b...

Av Camilla - 13 november 2011 20:16

Har en ny blogg ---> caamiiillaa.devote.se   Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar ett tag till i fall ni vill läsa gamla inlägg men annars så är ni välkommen in på den nya!   Puss! ...

Av Camilla - 28 september 2011 20:26

Trivs fortfarande väldigt bra här nere i Sthlm, veckorna bara springer undan och jobbet går jättebra. Såklart får jag hemlängtan när jag är van att t.ex. träffa pappa varje dag och mamma när jag vill och nu har jag inte fått träffa dem på två månader...

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards