Caamiiillaa

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Lite nytt

Av Camilla - 28 augusti 2011 19:43

Blev en väldigt lugn dag, har suttit och glott på film under min mysiga filt och bara varit. Skönt det med :)

Har även beställt lite saker, bland annat en tandborste som ska bleka tänderna - får se om den funkar, två mössor varav en mössa håller min kära vän Alex på att sticka åt mig och sen en box med en väldigt bra serie :) så jag hoppas allt landar ner i brevlådan under veckan!

Imorgon är det jobb som gäller och efter det blir det träning. På tisdag blir det en lång dag, först jobb och sen apt i tre timmar. Men jag klagar inte, gillar mitt jobb jättemycket och skulle nog inte kunna få bättre :)
Och sen får man ladda under veckan för på lördag blir det party på Stjernbacka, längtar! Få träffa lite nytt folk och smaka på god mat och vin!

Nu ska jag snart dra mig neröver till mitt lilla boende, tänkte städa undan lite små saker och sen blir det sängen..
Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 20 augusti 2013 22:25

Haft en väldigt bra dag idag faktiskt :) Mådde mycket bättre när jag väl kom till jobbet och sen har allt bara rullat på. Jobbade till kl. två och sen var jag och handlade, hämtade upp Anna vid tåget och sen for vi till tatueringsstudion i Nynäsham...

Av Camilla - 20 augusti 2013 06:17

Vaknade med halsont även idag fast värre, kände att jag hade feber igår kväll med. Orkar inte vara sjuk nu! Men med två Ipren så kanske det känns bättre en stund så får vi se hur jag mår under dagen, annars är det ju bara att åka hem igen... Oc...

Av Camilla - 19 augusti 2013 22:08

Längesen sist. Skaffade en ny blogg för något år sedan men det blev inget långvarigt skrivande där men helt plötsligt så fick jag en längtan efter att skriva igen så här är jag! Back in town! Mycket har hänt i mitt liv sen jag skrev i någon b...

Av Camilla - 13 november 2011 20:16

Har en ny blogg ---> caamiiillaa.devote.se   Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar ett tag till i fall ni vill läsa gamla inlägg men annars så är ni välkommen in på den nya!   Puss! ...

Av Camilla - 28 september 2011 20:26

Trivs fortfarande väldigt bra här nere i Sthlm, veckorna bara springer undan och jobbet går jättebra. Såklart får jag hemlängtan när jag är van att t.ex. träffa pappa varje dag och mamma när jag vill och nu har jag inte fått träffa dem på två månader...

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards