Caamiiillaa

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Camilla - 28 augusti 2011 19:43

Blev en väldigt lugn dag, har suttit och glott på film under min mysiga filt och bara varit. Skönt det med :)

Har även beställt lite saker, bland annat en tandborste som ska bleka tänderna - får se om den funkar, två mössor varav en mössa håller min kära vän Alex på att sticka åt mig och sen en box med en väldigt bra serie :) så jag hoppas allt landar ner i brevlådan under veckan!

Imorgon är det jobb som gäller och efter det blir det träning. På tisdag blir det en lång dag, först jobb och sen apt i tre timmar. Men jag klagar inte, gillar mitt jobb jättemycket och skulle nog inte kunna få bättre :)
Och sen får man ladda under veckan för på lördag blir det party på Stjernbacka, längtar! Få träffa lite nytt folk och smaka på god mat och vin!

Nu ska jag snart dra mig neröver till mitt lilla boende, tänkte städa undan lite små saker och sen blir det sängen..
Puss på er

Av Camilla - 28 augusti 2011 12:50

Jaha, då var det söndag igen och ny jobbar vecka imorgon.
Helgen har gått så himla fort!

I fredags när jag slutade åkte jag på gymet och gjorde mitt första pass, gick jättebra och jag tog det ganska lugnt. Fredagskvällen bestod av mys i Millabo med film och lite musik.
Igår så åkte jag och Maddie in till Farsta och shoppade lite. Jag köpte nya träningsskor och lite kläder :) Fick ju min första lön i fredags! 
Sen på kvällen träffade jag en fin vän som jag umgicks med en stund och sen blev det bara lugnt.

Nu sitter jag uppe i huset och lyssnar på musik, har precis städat i min lilla stuga och starta tvättmaskinen.  Kommer nog inte göra så mycket idag utan bara ladda inför veckan :)

 


Hoppas alla haft en bra helg!

Puss

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards