Caamiiillaa

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Camilla - 13 augusti 2011 20:56

Har som sagt varit barnvakt åt mina go ungar som sover så gott nu!
Tror det gick runt tio minuter tills dom somna så dom var nog ganska trött efter dagen :)
Vi har iaf hoppat studsmatta och sett på film och ätit salta pinnar! Så det har gått hur bra som helst.

Nu sitter jag och ser på Sunes sommar, längesen jag såg den :)

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder imorgon på hur jag har det i min fina stuga,  nu när den är klar och nystädad!

 
Jag och Mathilde lekte lite med kameran i datorn som hon tyckte var så himla kul, så det blev några bilder!

Ska fortsätta se nu, hoppas ni haft en bra dag!
PUSSEN!

Av Camilla - 13 augusti 2011 16:06

Nu har jag landat lite efter några dagar av att packa upp, göra i ordning och städa i min lilla stuga som jag bor i här hos min kusin och hans familj.


Vi kom fram hit i onsdags kväll, tog ganska lång tid innan vi var framme men vi stannade fem gånger efter vägen och sen var det kö tamme tusan överallt,  blev så less till slut när vi körde in i Stockholm och vi fick stå i kö huuuur länge som helst - Välkommen till Stockholm sa mamma och flina. Jo tack!


Resten av dagarna har vi bara fixat där jag ska bo och åkt runt till vissa ställen för att köpa saker jag behöver.
Idag har jag varit på IKEA med Maddie och jag köpte mer galgar för jag har tydligen så mycket kläder att mina egna inte räckte till..Hm!
Ikväll ska jag vara barnvakt och håller just nu på att förbereda för middagen - Tacos! Sen ska jag hoppa studsmatta med barnen och mysa.
Så jag kanske skriver några rader när de har slocknat någon gång ikväll!
 

PUSSEN!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards