Caamiiillaa

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Camilla - 9 augusti 2011 20:16

Nu har jag lämnat Sollefteå, kom hit till Övik för ungefär en timme sen.
Har packat in in mina saker i bilarna och tro det eller ej så finns det utrymme kvar, trodde jag aldrig. Med så mycket saker jag ska ha med mig...


 

Bilen när jag for från Solle, trodde jag skulle ha lite saker med mig sista vändan..


Bengts bil






 

Min bil nu och det finns fortfrande utrymme, kanon!  


Kändes konstigt att säga hej då till min familj nu när jag for, visst att jag brukar åka bort ofta men nu flyttar jag liksom hemifrån. Men när jag hade kört en stund kände jag mig så jäkla taggad på att komma ner till Stockholm och börja mitt nya liv!
Pratade även med min chef igår och första veckan blir det att träffa mina arbetskamrater, planera och lära mig om förskolan och veckan efter börjar barnen. Längtar!
På måndag ska vi ha en konferens där vi samlas flera förskolor och det är verkligen en hel dag, från morgon till senare på kvällen. Så jag kommer nog vara ganska så slut.

Men nu är jag i Övik och väntar på att mamma ska sluta jobba så jag får krama sönder henne! Ska även mysa med resten av familjen och sen blir det en tidig kväll för vi ska upp tidigt så vi kommer iväg! :)
Kan egentligen inte fatta att IMORGON FLYTTAR JAG TILL STOCKHOLM!!!
Iiiih!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards