Caamiiillaa

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Camilla - 7 augusti 2011 11:04

Godmorgon!

Vaknade för en liten stund sen, blev sent inatt när vi firade pappa :)
Vi åt jättegod mat och han fick jättefina presenter och tillbringade resten av kvällen med att sitta och prata massa och se på film - en riktigt bra kväll blev det!

Idag ska jag träffa lite folk för att säga hejdå, sen hem för att montera ner lite grejer och packa ner. Ska försöka få undan det mesta idag och imorgon :)

Just de, igår kväll kom min fina vän Malin hit för att gratulera pappa och för att säga hejdå till mig och då fick jag dessa underbara blommor:
 
Gullunge <3

Nu ska jag slänga mig i duschen, äta och sen börja min hejdå sväng..
När jag kommer hem så slänger jag in massa bilder från sommaren, får ni se lite vad jag har gjort iaf!

Ha en bra dag tills dess, PUSSEN!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards