Caamiiillaa

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Camilla - 24 augusti 2011 16:51

Kom precis hem från jobbet, är ganska trött och slut efter dagen. Har en förkylning i kroppen som inte riktigt hittat fram än, vilket är bra när jag försöker förhindra det så gott det går.
Dagen har i övrigt gått jättebra, haft andra inskolningen idag så snart har vi en full barngrupp på avdelningen :)


Igår jobbade jag länge, fick lära mig om hur man stängde hela förskolan osv. Sen åkte jag på gymet som jag berättade om tidigare och där fick jag toppen hjälp med allt jag undrade över och en visning på hela anläggningen - så nu är jag med gymkort igen! :) Känns toppen!
Så nu på fredag ska jag på introduktion så jag får se hur allt funkar!


 



Är även glad för att på fredag får jag min första lön! Så då ska jag inhandla ett par riktiga träningsskor så jag kan börja direkt..

I övrigt händer det väl inte så mycket just nu, det är liksom bara jobb än så länge. Imorgon är det redan torsdag, får se vad som händer i helgen med :)


Nu ska jag äta middag och bara mysa! Puss

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards