Caamiiillaa

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Camilla - 8 augusti 2011 17:09

Varit en lugn dag, min kära vän Alex kom hit idag så vi har kollat lite tv, pratat massa och myst :)
Hon hade med sig jättefina blommor och choklad, sötungen där! <3
Har så fina människor runt omkring mig!


 
Fina blommor Alex kom med!
 
Satt ihop dem med de fina blommorna jag fick av Malin! :)


Ikväll ska jag fortsätta att bara ta det lugnt, umgås med pappa och Annelie och göra klart för att packa i bilen imorgon.


PUSSEN!

Av Camilla - 8 augusti 2011 11:27

Midsommar

   

 


Citron i håret
 


Chill i solen


Lunch med fina Alex!





     


Klass mys <3

   



Härnösand/Sundsvall med Malin och Calle

       

Mys på risön


Lycksele

 


Trerätters middag i Övik       

Av Camilla - 8 augusti 2011 11:15

Godmorgon!

Har nästan nyss klivit upp, ganska dum tid eftersom jag skulle kliva upp tidigt men hade svårt att somna inatt så då blev det såhär!

Idag blir det att fixa klart här hemma, packa allt och se över vad som fattas och ställa allt på en och samma plats. Har även skrivit upp allt så jag vet vad som ska med, eftersom det är inte direkt lite saker som följer med mig ner.
Två dagar kvar, imorgon kväll åker jag till Övik och lämnar Solle på ett tag.

Pratade även med Maddie igår ( som jag ska bo hos ) och vi ska nog hitta på något i helgen vilket jag längtar till, att prata med henne gör vissa saker lättare. Även om hela denna resa känns helt otrolig så vet jag att imorgon kommer det bli as jobbigt att säga hejdå, ( ni får kalla mig fjant ) men det är liksom nu jag flyttar hemifrån och jag flyttar inte någon mil utan över 50 mil ifrån min familj bara sådär helt plötsligt! Klart det känns! Men igår när jag prata med henne lite kort över fejjan så blev det genast lite lättare...
Men jag tror det kommer kännas bra när jag väl är nere, när jag även där är omringad av släkt och människor som älskar mig! :)

Nu ska jag inte tråka ut er mer med det där utan nu ska jag äta frukost, men först lite bilder från min sommar som kommer i nästa inlägg ;)

PUSSEN!

Av Camilla - 8 augusti 2011 00:18

Denna dag blev inte riktigt som jag tänkt...

Jag åkte inte runt på någon hejdå runda utan folket verkar komma till mig istället.
Tone var här idag en sväng på eftermiddagen, vi satt bara i soffan och prata en massa vilket var väldigt mysigt och kul :)
Sen har jag sett på film, så nu har jag dragit igenom hela Millenium trilogin och sen har jag packat. Man fattar egentligen inte hur mycket saker man har fören man börjar packa och ska flytta, herregud säger jag bara. Gruvar mig lite för att allt ska få plats i bilarna när vi åker, men det löser sig nog! :)


 



Har precis sagt mig i sängen efter att ha plockat ihop lite på rummet så ska strax sova så jag kommer upp i vettig tid.
Tänkte även på att det är min näst sista natt i min egen säng på väldigt länge, vet ju inte riktigt när det blir nästa gång.
Nä, nu ska jag inte tänka så! Hoppas eran dag har varit bra så får ni titta in här imorgon igen eftersom någon bildbomd från min sommar dök ju inte upp idag så den kommer imorgon, *lovar*!

Sov gott! God natt, PUSSEN!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards