Caamiiillaa

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Camilla - 22 augusti 2011 15:42

Halloj!

Kom precis hem från jobbet, gått lika bra som alla andra dagar. Fick lite mer infomation idag så jag fattar dagordningen lite bättre och vet därmed vad jag ska göra om dagarna. Tyckte det var ganska svårt att förstå hur och vem som skulle göra allt så då ändrade vi så allt blev mycket enklare!


Även skönt att sluta tidigt, imorgon jobbar jag ända till kl 18 och efter det har jag ett möte på gymmet som jag kanske ska börja på så jag kommer nog inte hem fören senare på kvällen, så det kommer bli en lång dag. Tur jag har lite sovmorgon iaf :)
Får bättre och bättre kontakt med barnen också, vilket är det roligaste. Även de nya barnen som är på inskolning just nu. Allt flyter på och alla är nöjd.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, försöka hitta lite mer barnsånger som jag ska ha till mina samlingar med barnen som jag ska ha lite senare och sen vänta på att underbara familjen kommer hem :)
Therese kommer hit på middag också, vilket ska bli väldigt kul!

Puss



Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards