Caamiiillaa

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Camilla - 24 september 2010 11:44

Sitter i soffan, framför tvn med datorn i knäet. Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, somnade kl. 5 imorse och klockan ringde halv sju. Som tur var hade jag ju bara Historian idag och slutade tio, käkade lite när jag kom hem och sen har jag pratat i telefon. Funderar på att sova en stund nu, så jag orkar med denna dag. Måste städa lite sen och rensa bland lite saker, sen skulle jag ju ha pluggat. Kanske vore smart :)


Ibland är inte folk vad man tror, men det betyder inte att man ska avstå från att lära känna personen. Man ska gå sin egen väg i livet och bara för att dina närmaste inte tycker som du, ska du inte backa utan gå din egen väg och se hur det blir. Misslyckas du, okej en miss..Men lyckas du, så lever du länge på det och kanske kan förändra ditt liv till det bättre. Varje individ har sin egen vilja.

 

Skriver senare, ha en bra dag!

 

PUSS!

  

Av Camilla - 24 september 2010 00:31


Darin - Lovekiller <3

Av Camilla - 24 september 2010 00:19

Jag är fortfarande vaken, trodde detta skulle bli en tidig kväll för mig men tydligen inte..Sitter i sängen, läser lite bloggar och vill somna men det går trögt.

Börjar halv nio imorgon med Historia och går till tio, kort och skön dag :) Efter det ska jag göra några ärenden och sen städa upp lite hemma, ska nog på gymet oxå men sen har jag inga planer.


På lördag åker jag till Birsta med mamma och company, hoppas på en bra dag! Massa mys :) Har inga pengar så det blir ingen shopping för min del, om ingen bjuder på något förstås ;) vem vet...Haha!

Har även massa läxa jag måste göra i helgen, fattar inte varför jag är så jävla lat när det gäller skolan..Jag skjuter alltid upp allting istället för att ta tag i det direkt, skärpning! Nog för att jag lämnar ju in i tid men alltid i sista minuten, kanon...


Bilderna vi tog igår vart jättebra men jag kan ju inte ladda upp dom på bloggen pga av vårat internet, så det får bli på Facebook istället under helgen när bilderna är helt klar! Återkommer om det :)


Ni får sova så gott för det ska jag försöka göra i min sköna, underbara säng!

God natt och PUSS på er <3


  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards