Caamiiillaa

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Camilla - 17 september 2010 17:22

Hejsan!


Sitter i sängen och har nyss tvättat håret, ska strax börja fixa mig lite för att vid halv sju ska jag äta middag med några kompisar :) Ska bli jättemysigt! Tänkte först att vi skulle laga något hemma men vi drar bort på pizzan och käkar där istället. Sen åker vi hem till Malin för att kolla på film och mysa där ^^


Hade skola fram till tio imorse och sen drog jag på stan för ett ärende, sen hem till Tone en sväng innan det blev gymet med henne & Malin :) Efter det åkte jag hem och började städa lite tills jag slocknade i sängen och klev upp halv fem. Så nu är det bara att plocka ihop några saker för ikväll och vänta tills det är dags att åka!


Kommer nog ta med mig kameran men eftersom internet inte vill ladda upp några av mina personliga bilder här på bloggen ( tydligen så blir dom för stor ) så lägger jag väl upp dom på fejjan så får ni kika där ;)


Ha en jättebra fredagkväll så höres vi antingen när jag kommer hem inatt eller imorgon! :)


  


PUSS!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards