Caamiiillaa

Alla inlägg under september 2010

Av Camilla - 5 september 2010 15:04


Ola - Overdrive

Av Camilla - 5 september 2010 10:35

Godmorgon!


Nyss vaknat så ska strax käka någon frukost och sen åka ner på gymet med Tone :) Har en fruktansvärd träningsvärk i magen men det är bara att köra på om det ska hända något!

Efter det ska jag hjälpa Tone med några läxor och även göra mina egna, sen så har jag inga planer för dagen.

Kanske se någon film? The Last Song som alla pratar om kanske man ska ta och se? Verkar som den är väldigt bra :) Äh, får se vad som händer....


Nu ska jag fika så jag skriver när jag kommer hem igen!


PUSS!

Av Camilla - 4 september 2010 23:07


Ricki-Lee - Can´t Touch It <3


Sex and the City 2 Soundtrack

Av Camilla - 4 september 2010 22:55

God kväll!


Har nyss krupit under mina täcken och lyssnar på musik från Sex and the City, har fått sån noja på det! Såg tvåan igår och jag blir som helt fast vid livstilen, visst det är en film men det finns så många som lever på det sättet som dom gör i filmen..

Hörde på radion i somras att det finns en psykolog i USA som går efter Sex and the City. Innan varje träff får man fylla i om man tror man är Carrie, Samantha, Charlotte eller Miranda, sen utgår man efter massa tester under tiden med den här psykologen...Ganska knepigt men sjukt kul!


Måste verkligen ha skolådan och bägge filmerna...Love it!


  


Nu ska jag lyssna vidare och sedan sova :)

God natt på er<3


PUSS!

Av Camilla - 4 september 2010 15:30

Hej!


Måste verkligen säga att jag hunnit med mycket idag, tur jag vaknade tidigt.

Efter förra inlägget klädde jag på mig, åt frukost och sen åkte jag ner till stugan och klippte gräset - gick jättebra men var jobbigt. Efter det åkte jag hem och hämtade gymkläderna, åkte till Tone en sväng och sen for vi på gymmet och pumpade...

Så nu har jag kommit hem och har precis städat rummet.. Vad ska jag göra nu då?


Tror nästan jag ska sätta mig och se någon film eller bara lyssna på musik som jag gör just nu. Låter ganska bra! Får strax in min nya dvd hylla som pappa håller på att sätta ihop, då ska jag väl ställa upp alla filmer där..

Ikväll blir det nog bara lugnt iaf, kanske ska träffa Tone igen om hon har lust :)


Skriver sen!

  


PUSS!

Av Camilla - 4 september 2010 10:08


Cyndi Lauper - True Colors <3

Av Camilla - 4 september 2010 09:58

Godmorgon!

 

Sitter här i sängen och är helt nyvaken, ska väl kolla runt lite här och sen klä på mig, äta frukost och sen ner till stugan för att röja undan där.

Efter det har jag inga planer än så länge, ska kanske städa mitt rum?! Eller ja, plocka ihop alla kläder som ligger överallt ;)


Jag vill ha nya kläder! Jag vill shoppa! Måste ha en höstjacka, ska kolla på det när jag åker till Övik nästa helg! Har hittat en som finns på H&M :)


Ska försöka gå ut och knäppa lite höstbilder oxå men jag tycker inte riktigt det är höst än, löven är ju inte gula iaf utan det enda som visar på att hösten börjar komma är ju kylan..Eller kylan, det har blivit lite kallare.. ^^


Nä, nu ska jag ta och fixa allt innan jag ska åka ner till stugan! PUH!



PUSS!



Av Camilla - 3 september 2010 10:54

Hejsan!


Slutade skolan kl. 10 idag som alla fredagar, känns kanon! Får som en extra dags helg ändå :) Sitter just nu och väntar på att Malin ska sluta så vi kan åka ner på gymet och pumpa en stund! Ska bli skönt...

När jag kom hem och körde upp på garage uppfarten så gick jag runt för att kolla på högra bakdäcket för att jag tyckte det lät så konstigt när jag körde - jag hade såklart fått punka. Jippi!

Blir till att vänta tills pappa kommer hem ikväll nu då så får han hjälpa mig fixa det, tur jag har ett extra däck!


Denna helg har jag inga planer nästan, ska nog mest ta det lugnt förutom imorgon när jag ska ner till stugan för att klippa gräset..Känns lite drygt men lika bra att få det gjort :)


Igår var jag & Malin hos Jenni för att ha myskväll, vi käkade tacos och såg på film..Riktigt mysigt! Visar bilder senare när jag lagt över dom från kameran ^^


Nu ska jag fixa inför gymet, skriver senare!


PUSS!


Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards