Caamiiillaa

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Camilla - 25 december 2010 17:48

Nu är julen snart över, en dag kvar :)

Denna dag har jag bara tagit det lugnt och tänker fortsätta med det hela dagen! Varit ute lite med bilen och kört runt så den ska "tina" upp lite inför imorgon då jag ska åka till Övik för att fira lilla jul med mamma och resten av familjen :)


Gårdagen var jättebra och mysig. Vi åt mest hela dagen och såg på tv, mysigt!

Farfar var här hela dagen och på kvällskvisten så delade vi ut julklapparna, fick jättebra saker så jag är super nöjd ^^


Fick pengar, presentkort, handdukar, choklad, usb minne och en hårtork som jag önskat mig :) har även listat ut att jag ska få en julklapp till och vet nog vad den innehåller ;)

Men imorgon ska jag ju fira jul i Övik så vi får se om jag varit snäll iår där oxå!


Just nu sitter vi och kollar på Robert Gustafssons nya dvd där han samlat klipp från hela hans karriär, tror nästan vi håller på skratta ihjäl oss! Fattar inte hur en människa kan vara så skicklig!


  

Ska fortsätta titta nu så skriver jag imorgon igen när jag kommit fram till Övik..


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards