Caamiiillaa

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Camilla - 5 december 2010 21:10

Efter många om och men och tack vare min kära bror så har jag fått tillbaka internet på datorn! :D

Nu kan jag göra allt här hemma igen utan att behöva låna pappas dator!


Nu ska jag försöka få se Beck om folket i soffan tilllåter eller så får jag hitta på något annat!

Skriver imorgon igen :)


PUSS!

 

  

Av Camilla - 5 december 2010 15:51

Nu har jag packat och gjort klart inför hemfärd. Som vanligt vill jag inte åka hem precis som alla andra söndagar och det enda som hindrar mig är den förbaskade skolan...


När jag kommer hem ska jag fixa lite med bilen och sen får jag se vad jag hittar på fram till klockan nio. Skulle vilja göra något drastiskt på mitt rum men har inge aning om vad, finns inte så mycket man kan göra.

Men här hemma har vi iaf firat andra advent med massa gott fika och en liten brand olycka i en påse ;) Luktar brandrök i hela huset just nu, underbart!


Kommer nog somna på bussen med bra musik i lurarna, brukar inte ens hinna komma ut ur Övik så har jag somnat och vaknar bra precis när vi är i Undrom, så är det nästan jämt så jag har nog ganska så bra tajming! ;)


Nu ska jag mysa med mamma den sista stunden som är kvar så skriver jag väl när jag kommer hem igen! Hoppas hoppas hoppas!


     


PUSS!

 

  


Av Camilla - 5 december 2010 11:31

Något måste ju vara fel...


Här är Jocelyn Wildenstein som opererat sig för att få se ut som en katt...


  


  


  

Desperat?

 

Här har vi designern Donatella Versace

 

  

Efter någon operation...

  

Nu...

 

  

Från början och nu..

 

Här har vi Dolly Parton

 

  

Jättefin!

 

  

Nu..

  

 

 

Av Camilla - 5 december 2010 11:17

Godmorgon!


Har precis stigit upp! Drömde världens konstigaste mardröm inatt, huvva!

Jag skrev inge mer igår, satt som inte något vid datorn efter jag pluggat och sen glömde jag totalt bort att skriva, illa...

Gjorde klart några av läxorna iaf, de jag kunde göra själv..Resten behöver jag hjälp med av lärarna eller någon söt klasskompis som gärna ställer upp ^^


Igårkväll myste jag iaf framför filmen Shooter och den var skit bra! Längesen man såg en sån bra film faktiskt :) Sen kollade vi på någon snutt av en film innan det var dags att sova.


  


Idag ska jag städa här hemma lite, sen be mamma hjälpa mig med en tröja och en klänning som ska sys och sen vid fem är det dags att åka hem igen..Jag hoppas verkligen att internet kommer funka nu när jag kommer hem, blir så satans less annars. Känner mig handikappad utan datorn, låter illa men man har ju blivit så jäkla bekväm med att bara slå på datorn och fixa det som ska fixas. Snabbt och enkelt.


Men jag skriver ett inlägg ikväll så får vi se från vilken dator jag gör det, hoppas från mig egen dock! Kl. nio är det iaf Beck så då sitter jag under filten med något gott att mumsa på och myser framför den ;)


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards