Caamiiillaa

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Camilla - 20 december 2010 14:35


Wham! - Last Christmas

Av Camilla - 20 december 2010 14:17

Sitter under filten i soffan och kollar på Färjan 3, fryser som tusan och om en stund börjar jag väl svettas igen.

I lördagskväll fick jag skit ont i halsen och blev värre igår när jag kom hem. Så inatt har jag inte sovit mkt, drömt konstiga drömmar och legat och yrat hela natten. Haft världens halsbränna och blött näsblod.. Fryst ena sekunden och svettas andra. Hatar att vara sjuk!

Mamma förbjöd mig att gå på skolan dessa sista dagar men jag vill så gärna gå imorgon på BF avslutningen, men det återstår väl att se hur jag mår. Har jag ingen feber så vill jag gå men jag tänker inte vara sjuk på jul, så det kanske är lika bra att vara hemma.


Har iaf gjort klart de flesta uppgifter till skolan, har två st kvar men de kan jag ändå inte lämna in om jag ska vara hemma imorgon. Annars har jag skickat in allting. Är sur för att jag inte kunde gå idag när vi hade historia prov, hade velat haft det gjort så man inte behöver tänka på det något mer.


Ikväll ska jag sitta och pyssla lite med mammas julklapp ;) Hoppas att den blir bra och att hon kommer bli glad för den, eftersom det är lite speciellt. Så jag hoppas hon kommer tycka det oxå, annars känns det lite fel. Ska ta och leta fram lite grejer jag kan använda till den! Hihi <3 Hon kommer bli så nyfiken när hon läser detta ;)

Tänkte även på att jag brukar ju lägga upp ganska så många musik videos här i bloggen och denna vecka får det blir massa julmusik :)

Längtar som tusan till julafton och annandagen, fast det kommer bli otroligt jobbigt på torsdag och på julafton men huvudsaken vi är tillsammans och försöker tänka på något roligare <3


Nu ska jag ta och äta lite grann :)


PUSS!

 

  


Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards