Caamiiillaa

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Camilla - 13 december 2010 22:43

Godkväll!


Tänkte bara göra en snabb uppdatering innan jag ska sova...Känner mig lite dålig på att blogga just nu men jag har så jäkla mycket hela tiden nu så det liksom blir aldrig av, dumma mig!


Helgen blev inte direkt som planerad men den var jättebra och mysig ändå! :)


Idag har det ju varit Lucia, firade det lite på skolan, fikade lussefika och sen fick vi pyssla lite när vi hade IOS :) sedan hade vi religions prov och det gick bra, eller det kändes bra iaf så får vi väl se efter jul! Sen var det historia och där gick det oxå undan. Efter skolan hade jag mitt möte och sen så åkte jag hem och sen har jag faktiskt inte gjort så mkt mer. Tog en lugn dag idag, får bli andra bullar imorgon! ;)


Sov så gott så skriver jag förhoppningsvis imorgon!


PUSS!

 

  


Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards