Caamiiillaa

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Camilla - 17 december 2010 18:13

Vaknade för en stund sedan, slocknade i soffan här hemma och vet inte hur länge jag sov men nu är jag vaken igen :)

Kom hit vid tolv idag, blev lite försenad pga av vädret som är piss, varför kan det inte få vara kallt istället för 0 gradigt och denna blöt snö?! Skit är det iaf.


En vecka kvar till julafton, längtar som en tok. Både till julafton och annandagen :) Sen kommer nyår bli kung och efter det åker jag nog ner till Stockholm igen <3 Kommer typ vara hemma i Solle 5 dagar ungefär på hela lovet ;)


Ikväll blir det nog bara mys i soffan och imorgon blir det som sagt stan för att handla julklappar tillsammans med familjen, kommer säkert vara as mycket folk eftersom det är helgen före jul så det kan nog ta hela dagen :) men när vi kommer hem igen blir det nog plugga för mig.


Nu ska vi strax äta middag så håll utkik för jag skriver nog något mer senare!


PUSS!

 

  


Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards