Caamiiillaa

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Camilla - 24 december 2010 13:30

Äntligen är denna underbara dag här! Idag ska jag bara ta det lugnt och umgås med min kära familj :)

 

  

 

Igår så var det full fart här hemma, först så tog jag och Annelie sparkarna bort på ica för att handla, gick väldigt bra men var as kallt så håret blev alldeles vitt. När vi sparkat klart så började vi städa lite, Annelie lagade massa mat och sen klädde vi våran fina julgran! :)

Igår kväll gjorde jag inte så mycket fram tills vi åkte på minneslunden för att tända ett ljus och sen for vi ner till Farfar för att gratta honom, han fyller år idag så självaste julafton men vi grattade honom igår ändå som vi alltid gör ^^

Tone var även hit en sväng så vi fick prata lite och så jag fick ge henne hennes julklappar, tror hon blev väldigt glad för dem som det verkar ;)

 

Men nu ska jag slita mig ifrån datorn och vänta in allihop så ska vi börja äta lite gröt och sen kommer det viktigaste för mig - Kalle Anka kl. tre.

Ni får ha en underbart God Jul så skriver jag antingen senare ikväll eller imorgon :)


GOD JUL!

 

  



Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards