Caamiiillaa

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Camilla - 22 december 2010 17:33

Hej igen!


Följer med till Edsele ändå, känner mig mycket piggare och nu när jag fräshat (?) till mig lite känns det bra :) Vill ju träffa dem nu innan jul och så följer farfar med så då vill jag också åka.


Har hjälpt till att städa lite lugnt här hemma, dammsög mitt rum och torkade av alla dörrar ute i hallen som blivit vit av allt byggdamm så nu har vi bruna, fula dörrar igen :P

Imorgon ska vi kliva upp lite tidigare och hjälpas åt att göra mer jul här hemma, ska klä granen (A) och göra klart all mat :)

Tänkte försöka få träffa Malin en sväng oxå innan dem åker bort, annars träffas vi inte förns uppe i Borga där vi ska fira nyår!


Nu ska jag göra mig klar och sen är det dags för middag!


PUSS!

 

  

Av Camilla - 22 december 2010 12:56


Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

Av Camilla - 22 december 2010 12:33

Godmorgon (?)


Vaknade för en liten stund sen, har redan börjat vända på dygnet. Fast jag sover ju mkt för att jag fortfarande är sjuk, känner mig dock bätrtre idag men ska ändå hålla mig inne.

Vi ska åka till Edsele ikväll för att träffa min faster och farbror men jag blir nog hemma, känns onödigt att åka dit och smitta dem..


Igår mådde jag piss så jag låg i soffan hela dagen och hade One Tree Hill maraton för mig själv, tills Emma kom och gjorde mig sällskap :)

Och igår fick vi äntligen ett badrum, efter ett halvår som grottmänniskor..Känns så härligt att kunna tvätta sig, borsta tänderna och duscha i ett helt badrum!


Nu ska jag ta och äta lite och sen duscha :)

Sen ska jag nog se på lite OTH..


  


PUSS!

 

  



Av Camilla - 22 december 2010 00:48


Band Aid - Do They Know its Christmas 1984

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards