Caamiiillaa

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Camilla - 16 december 2010 20:26


E.M.D - There's A Place For Us

Av Camilla - 16 december 2010 19:43

Hej!


Har nyss ätit middag och sovit ett tag, var så himla trött när jag kom hem så jag slocknade direkt. Idag så har vi ätit julbord på skolan, knäppt lite julbilder ;) och kollat på estet ettornas julshow, dom var otroligt duktiga men jag blev lite besviken för att showen var så kort. Trodde den skulle vara mycket längre.

Efter showen for jag och Malin ner på gymet och tränade lite, känns att man inte tränat på ett litet tag nu. Men efter nyår blir det skärpning :)


Ska nog ta och börja packa lite om en stund, åker till Övik imorgon direkt efter skolan :) blir nog bara en mysdag imorgon men på lördag ska vi åka in till stan och jag ska handla klart julklapparna, hoppas jag hittar allting bara! På söndag blir det nog lite plugg och innan jag ska åka hem igen så ska jag se en av Sveriges snyggaste karl ;) längtar!


Så, nu ska jag börja packa! Skriver imorgon igen när jag kommit fram till Övik :)


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards