Caamiiillaa

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Camilla - 11 december 2010 10:49

Godmorgon!


Känns som att jag är uppe med tuppen fast klockan är elva..

 

Igår var en jäkla bra dag alltså, skola först där jag jobbade som sjutton. Satt kvar efter jag slutat kl. 10 och gjorde klart tre historie papper med frågor och det känns så jäkla skönt att jag har gjort dem. Historian är det som är svårast för mig just nu, bara för att det alltid är as många frågor om saker som egentligen inte är så intressant. Men jag tycker ändå att det är skitkul och ångrar inte att jag valde det, men svårt är det.

 

När jag kom hem blev det lunch med Emma och sen gick vi och vilade bägge två, sov i två timmar ( behövdes för att jag skulle vara pigg till middagen ), när jag vaknade tog jag det lugnt en stund innan jag gjorde mig i ordning för att åka till Junsele :)

Väl där så åt vi middag på Corner House och det var jättegott! Trevligt sällskap var det också såklart!

 

  

Åt Black and White med pommes på Corner, supergott!  

 

Efter det åkte vi till två stycken i gruppens hem och fikade där och jag har nog aldrig sett sånt fint hus! Herregud vilken drömhus! Iaf så fikade vi och toksurrade där och jag skrattade så tårarna sprutade, vi bestämde även att vi ska träffas igen till våren eller sommaren och det ser jag fram emot väldigt mkt :)

 

Idag ska jag plugga lite, träffa min älskade mamma, slå in någon julklapp och ta det lugnt och ikväll blir det nog film hos Malin :) ska bli jättemysigt!

Nu ska jag göra mig i ordning och börja min dag!


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards