Caamiiillaa

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Camilla - 9 december 2010 22:07

av denna låt!!



Jay Smith<3

Du måste fasen ta hem det här!

Av Camilla - 9 december 2010 21:51

Godkväll!

 


Inte skrivit på några dagar..Så det är dags för en liten uppdatering nu då!

Skola hela veckan utom igår ( gjorde illa ryggen i måndags och igår hade jag så jäkla ont så det vart ingen skola ), umgicks med Malin i måndags kväll och hade lite julmys med henne och hennes mamma :)
Tisdags så hade vi mässa på skolan där niorna fick komma och kolla på våra program, det var ganska så skojj men vi skulle ha gjort på ett annat sätt för att folk ska fatta att det är verkligen inte är någon lekstuga och att vi har jämt har så jäkla mycket att göra. Dom skulle bli chockad.
Igår var jag som sagt hemma, hjälpte Malin med lite läxor och sen var jag hemma och tog det lugnt.

Idag har det varit full rulle på mig, först skola fram till halv ett och sen hem en sväng innan jag for ner på stan och gjorde några ärenden, efter det hämtade jag Sara och så följde jag henne på stan igen :) Sen så kom Emma och Jannica och då var det dags för oss att gå på studiefrämjandet, har börjat en "kurs" där och det verkar vara superkul och väldigt intressant! Så vi ska gå dit 5 eller 6 gånger till, kommer bli super :)
När jag kom hem fick jag för mig att möblera om rummet, tänkte först göra det efter jul och sen tänkte jag att jag skulle göra det imorgon men det blev ikväll istället. Så nu känns rummet större igen och har även storstädat! Är jättenöjd ^^

Imorgon är det skola fram till tio och sen tänkte jag stanna kvar för att plugga lite, sen hem och ta det lugnt innan jag och Annelie ska till Junsele och äta med ett härligt gäng :)
Missar idol finalen men får se den när jag kommer hem eller reprisen på söndag..
Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen och försöka somna i vettig tid ikväll, så god natt på er! :)

Tänkte visa två bilder på mitt rum som jag möblerat, ser nästan exakt ut som när jag precis gjort om mitt rum.


  


  

PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards