Caamiiillaa

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Camilla - 14 december 2010 22:32


September - Mikrofonkåt

Av Camilla - 14 december 2010 22:18

Hallå.


Snacka om att det är kallt här!  - 26 imorse och vette tusan hur kallt det är nu, vågar inte kolla. Det är lite för kallt, är okej om det är - 10 eller 15 men såhär behöver det verkligen inte vara!


  

Idag hade jag lång dag i skolan, så drygt. Känt mig på så dåligt humör pga av vissa saker som stör mig nå så jävulskt mkt, men jag tröstar mig med att dem är inte på samma nivå som vi andra är. De kommer nog vakna snart och inse att saker inte funkar så i verkligheten. Sorry.


Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt innan jag hämtade Malin, hon åt middag här och sen har hon lånat min dator medans jag såg på tv och fixade lite med julgranskulorna till mitt rum ;p

Imorgon ska jag på stan en snabbis och kolla en julklapp och jag hoppas verkligen att den finns att få tag på! Annars blir det inge bra :/

När jag är klar på stan blir det nog gymet och sen plugga, det måste jag verkligen göra imorgon. Hur jobbigt och svårt det än är!


Nu ska jag lyssna på lite musik och sen sova! :)


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards