Caamiiillaa

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Camilla - 29 november 2010 17:02

Hej!


Kommer inte kunna blogga så mkt nu eftersom mitt internet slutat funka på min dator, så ska jag blogga eller göra annat får jag låna pappas.. Ska försöka skriva så gott jag kan :)


Har inte hänt så mkt idag, varit i skolan och sett på tv..Det är allt jag hunnit med än så länge, ska väl ta och äta lite middag snart och sen städa mitt rum igen. Ser förjäkligt ut!

Såg även på aftonbladet att klippet jag la ut på den där flickvännen som fick ett raseriutbrott blivit jättekänt genom youtube och över en halv miljon har kollat på det ;) Man får även höra egna kommentarer från både flickvännen och hennes kille i aftonbladets klipp så gå in på aftonbladets webbtv så får ni se själva :)

Tyckte det var grymt roligt iaf! Kunde tyvärr inte lägga ut videon eller länken dit :/



Ni får ha det så bra så får vi se om jag bloggar något mer idag eller om jag skriver något roligt imorgon :)


PUSS!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards