Caamiiillaa

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Camilla - 11 november 2010 20:57

Hejsan!


Denna vecka har gått otroligt fort men jag haft så mycket att göra varje dag känns det som, direkt när vi kom tillbaka till skolan i måndags fick vi massor av läxor och sen har det bara fyllts på under veckan. Har även städat och tvättat massa och fixat med allt annat möjligt.


Igår slutade jag tidigare i skolan och hade bestämt att jag skulle träffa min underbara Alex för en fika på stan men eftersom jag slutade tidigare så bestämde vi oss för att luncha ihop på Myr Gården :) Det var jättemysigt och vi satt där i ungefär tre timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen kollade vi runt på lindex lite innan det var dags att åka igen. Vi bestämde iaf att nästa lördag ska vi åka iväg bara hon och jag, ska bli så himla kul eftersom vi nästan aldrig ses längre och jag är så himla glad för att vi är så nära vänner ändå <3


  

Min lunch igår, supergod!


Efter det åkte jag hem till Tone för att plugga Historia, det gick väl sådär men lite fick jag in i huvet iaf.


Så imorse hade vi Historia prov och jag svarade på nästan alla frågor, känns som att jag kommer klara det iaf :)

Efter provet, lite Bf och svenska åkte jag hem för att packa min väska, hämta Tone, äta lunch och sen for vi till Övik! Det var jättehalt på vägen så vi tog det lungt och fint så vi skulle komma fram hel och fin.


Nu sitter vi här och tar det mest lugnt, imorgon ska vi på stan en sväng och på lördag ska vi baka lussebullar. Måste även plugga, har jättemkt att göra men det ska vi nog klara av ;)

Ni får ha en fortsatt bra kväll så skriver jag imorgon igen!


PUSS!

 

  

Av Camilla - 11 november 2010 20:39

Här kommer några bilder från Stockholm :)


  

Michella, Mathilde och Maddie :)


  

Michella, Maddie och moster <3


  

Moster och Michella, vi spelade ett Muminspel och jag vann tre gånger ;)


  

Ute vid havet :)


  

William :)


Tog inte så mycket bilder, glömde alltid kameran så tog bara några få med mobilen.


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards