Caamiiillaa

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Camilla - 22 november 2010 19:10

Modet som funkar under vinterkylan!


  

Stickade tröjor : Snyggt till vardags med ett par tights eller ett par snygga mörka jeans, värmer riktigt bra och är snyggt!


  

Detaljerade accessoarer: Kan vara allt från stjärnor, hjärtan, dödskallar, nitar eller säkerhetsnålar. Lyxar till en tråkig outfit med det där lilla extra!


  

Skinnkjolen: Ta denna och en snygg, varm top till så är du redo att gå ut och rocka på stan med ett par höga klackar!


  

Vinrött: Skor med denna varma färg är väldigt inne just nu, allt från ankel boots till höga stövlar. Matcha med något svart eller en mörkare färg!

Av Camilla - 22 november 2010 18:26

Aloha.


Varit hemma från skolan idag, har haft riktigt ont i huvet i tre dagar nu. Och snorig som en gris var jag både igår och imorse med så det var lika bra att stanna hemma. Känner mig dock lite bättre nu, förutom huvudvärken, den har lugnat sig lite iaf. Ska ta och kolla upp min syn, eftersom jag gnäller om huvudvärk hela tiden och det var flera år sedan jag kollade den så det kanske är lika bra.

Har suttit hela dagen i soffan och kollat på One Tree Hill med Emma, väldigt mysigt. Sett klart på den sjätte säsongen nu och nästa vecka kanske vi ska börja se sjunde när den hamnar i brevlådan till Emma ;)

Efter jag sett det så började jag kolla runt på lite låtar och utökade min spotify lista med massa låtar som jag lyssnat på de senaste två timmarna, sjukt bra. Laddade upp en av dom i inlägget under, Kate Voegele, en brud som har en underbar röst med skit bra låtar :)

 

Imorgon tänker jag nog gå på skolan hur jag än mår, känner mig så utstängd från omvärlden när jag är hemma från skolan. Känns inte bra alls! Sen har jag nog inte tid att hamna efter heller så mycket som vi har att göra..

 

Nu ska jag käka och sen blir det nog soffan igen med massa bra musik!

 

PUSS!

 

  

Av Camilla - 22 november 2010 17:48


Kate Voegele - No Good

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards