Caamiiillaa

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Camilla - 17 november 2010 20:00

God kvällen på er!


Haft en bra onsdag? Det har jag haft, började skolan halv nio imorse med psykologi och det gick faktiskt rätt bra, hann inte klart med uppgiften men fick till fredag på mig så nu har jag precis gjort klart den. Känns jättebra så då kan jag lämna in den imorgon. Efter psykologin så blev det lunch och då var jag och Erika bjuden på trerätters lunch för att vi ställt upp på öppet hus :) Det var jättefint dukat och god mat, förrätten var väl inte att hurra för men resten var kanon gott! Efter den fick vi nog rulla ut och in på svenskan, var så himla mätt. Där såg vi iaf på film, tråkig var den men tiden gick ganska så snabbt så det var lugnt.

När vi slutat stannade jag, Malin och Jannica kvar och gick upp på bibblan för att jobba med historian, gick väl ganska så bra. Fick lite gjort iaf :) måste stanna imorgon med så vi får den helt klar, vi ska redovisa på fredag och det känns piss. Fattar ingenting av det vi håller på med utan vi bara skriver ner allt vi hittar tror jag. Men det kanske blir bra ändå ^^


När vi satt och jobbade där i bibblan kom min underbara Alex och gjorde oss sällskap, fick ju inte så mycket gjort då eftersom vi var ju tvungen att snacka lite ;) Vid tre så åkte jag och Alex ner på badhuset och simmade lite, sen lekte vi som två 5-åringar. Vi bastade efteråt och sen skjutsade jag hem henne :)

Så, det var min onsdag. Väldigt bra tycker jag!


Ikväll har jag sett på tv, ätit middag och gjort läxa. Känner mig lite duktig, men borde egentligen ta tag i religionen men jag vet inte om jag orkar. Ska nog ta och se på Bonde söker fru och göra mer läxor imorgon. Så får det nog bli!


Ni får ha en fortsatt bra kväll så skriver jag imorgon igen!


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards