Caamiiillaa

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Camilla - 15 november 2010 22:30


P!nk - Family Portrait <3

Av Camilla - 15 november 2010 21:30

Halloj!


Har nyss städat mitt rum, såg ut som ett blixten slagit ner här. Kläder och saker överallt, blir så när man varit borta och inte orkat ta reda på allt direkt ;)


Idag ska var det skola igen, gick väldigt bra tycker jag. Fick tillbaka ett arbete jag gjorde för ett tag sen och sen fick jag reda på historia provet, det gick väl inte super men jag klarade provet iaf och det duger för mig denna gång. På arbetet jag gjorde om barnmisshandel gick det jättebra tycker jag! :) Lite nöjd iaf!


Efter skolan åkte jag på gymet, var jätteskönt. Inte varit där på två veckor så nu är det verkligen dags igen ^^


  


När jag kom hem var Malin här och hon hade med sig något jättegulligt. Fick en liten present och ett kort som hon hade skrivit så fint i <3 Tack gumman!

Vi satt och pratade ett tag och sen var det dags för henne att åka så jag satt mig framför en film tills det var middag.

Så nu sitter jag här och har hunnit med två filmer ikväll, ganska så skönt att bara mysa ner sig i soffan framför någon film :)


Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen, blir väl väckt före sju imorgonbitti för att hantverkarna kommer, äntligen börjar det ta form här hemma! Kommer bli så fint!


Men jag hoppas ni haft en bra måndag så skriver jag imorgon igen!

PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards