Caamiiillaa

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Camilla - 13 november 2010 13:21

Goddag!


Sitter här och pluggar för fullt, har tre uppgifter kvar att göra nu, känns riktigt skönt! :)

Tone sitter bredvid mig och pluggar för fullt hon med, hon är så otroligt duktig. Är jättestolt över henne!

Idag så blir det nog mest plugg för oss, ska se till att vi får klart allting.

Och sen ska vi baka lussebullar med mamma ;) har börja fått massa julkänslor nu, lyssna på julmusik, slog in julklappar igår och baka lussebullar idag. Julen närmar sig <3


  


Imorgon åker vi hem igen, vi åker nog mitt på dagen så att det fortfarande är ljust ute. Lättare att köra i detta väder då :) Men nu ska vi njuta av den sista dagen här och umgås så mycket som möjligt med mamma + att vi måste plugga då.

Igår såg vi ju på Idol och det sööög att Elin åkte ut, hon skulle ha varit kvar till final. Jag tycker inte Idol är lika bra längre, detta år känns det som att ingen är riktigt bra och att ingen kommer vinna. Det kanske har blivit för tjatigt med Idol? Vem vet..


Nu ska jag plugga vidare så skriver jag senare hur det gick med lussebullarna ;)


PUSS!

 

  

Av Camilla - 13 november 2010 00:28

  

Andreas Weise - Vill du gifta dig med mig?

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards