Caamiiillaa

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Camilla - 14 november 2010 11:14

Brooke Hogan feat. Colby O'Donis - Hey Yo!

Av Camilla - 14 november 2010 11:02

Godmorgon!


Har alla sovit gott? Själv sov jag på soffan inatt för att en viss person skulle trängas så mycket, längtar till min egen säng som jag får sova i ikväll. ;)


Igår bakade vi ju lussebullar och dom vart såklart skitgoda! Mamma gjorde även en romantisk daim kladdkaka som var som en riktigt chokladbomb, underbart!


  

Lussebulls degen ;)


  

Vea och Tone bakar för fullt :)


  


Efter vi bakat så pluggade jag och Tone igen, och vi gjorde faktiskt klart allting som ska lämnas in. Känns så jäkla bra nu när man har gjort det :) Ska springa och lämna in allting imorgon direkt när jag kommer på skolan så jag slipper se det något mer.


Idag åker vi hem från mamma :( vill inte.. Tiden går alldeles för fort när man är här, men jag kommer tillbaka om två veckor iaf <3

Vi tänkte väl åka om typ två timmar så att det fortfarande är ljust ute, så får vi se hur lång tid det tar att köra. Vi tar det ju lugnt och har ingen brådska.


Jag skriver kanske en rad ikväll :)

PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards