Caamiiillaa

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Camilla - 12 november 2010 20:02

Tjena!


Åkte ju på stan som jag skrev tidigare, köpte lite julklappar och presenter. Är klar med julklappar åt pappa, Annelie och Emma, känns riktigt bra. Köpte även Tones födelsedags presenter som hon fick välja själv, Fars dags present och en till present åt Vea :)

Sen for vi och handlade lite och efter det åkte vi hem för att börja plugga, kollade på Så som i Himmelen för Tone skulle göra några uppgifter till den, älskar den filmen <3

När vi sett den gjorde jag klart en svenska uppgift och sen skrev jag klart en uppgift till IOS. Har jättemycket kvar att göra men det får bli imorgon.


Ikväll har vi ätit hemgjord pizza, gjorde två st - en med skinka, räkor och salami och en med kebab :) Dom blev iaf jättegod så nu är man mätt i magen.

Idol har precis börjat så ska sätta mig och kika på det nu..

Hoppas ni haft en bra fredag så skriver jag nog imorgon igen!


  

Pizzorna ;)


  

Tone pluggar för fullt! <3


  

Mums!

PUSS!

 

  

Av Camilla - 12 november 2010 10:56

God morgon!


Vaknade efter nio och nu sitter jag här, ska strax hoppa in i duschen och sen göra mig klar för att åka in till stan. Ska köpa fars dags present, någon julklapp och sen en liten present till.

Tone är strax klar så jag får skynda mig lite, skriver när jag kommit från stan igen!


PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards