Caamiiillaa

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Camilla - 2 november 2010 09:27

Godmorgon!


Har lovet börjat bra? Det har det iaf gjort för mig :) Kom ner hit i söndags eftermiddag och jag har inte gjort nå mkt alls, mest legat och dega.

Funderar på att gå en liten promenad idag, vet inte om jag vågar gå så långt för då kanske jag inte hittar tillbaka! Haha.

Det känns lite konstigt att vara så långt hemifrån, nästan 60 mil. Men för det mesta känns det här kanon, jag trivs jättebra och ska väl åka in till stan imorgon eller på torsdag för att träffa min släkt :)

Grejen är bara den att jag vill helst inte åka buss eller tåg, är ju liksom inte van det och har sånt jäkla dåligt lokalminne. Känner mig väldigt osäker iaf, får se hur det går.


Nu ska jag käka frukost och se på våra bästa år! :) Skriver kanske en rad sen eller imorgon.


PUSS!

 

Camilla

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards