Caamiiillaa

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Camilla - 21 november 2010 11:40


Haha, lilla utbrottet hon får för att hon inte har några kläder att ha på sig! Kul för killen när hon får reda på att det ligger ute på youtube ;)

Av Camilla - 21 november 2010 11:16

Godmorgon!


Har nyss ätit en liten frukost och sitter i sängen med datorn i knäet. Somnade vid tolv igår och vaknade nu vid elva, betyder att jag sovit i drygt 11 timmar, herregud. Det är inte likt mig, men är man trött och inte sovit så bra under veckan tar man väl ut det så småningom. ;) Skönt var det!


Igår var jag i Birsta hela dagen med Alex :) Hade det jättemysigt och roligt, köpte några julklappar så nu har jag några klar inför jul ^^ Tack så mycket för denna underbara dag gumman <3


  


När jag kom hem så fick jag så jädra tråkigt, hade absolut inget att göra på hela kvällen så vid elva gick jag och la mig. Det enda roliga jag gjorde var att slå in julklappar tills tejpen tog slut, behövde en tejpbit till och så tog den bara slut. Fail.


Ja, idag tänker jag inte göra mycket. Jag ska städa lite på rummet, fixa ordning i min garderob och sen tänker jag bara se film och mysa. Det kommer bli en bra söndag :)

Jag hoppas ni haft en bra helg och att ni har vilat upp er för den kommande veckan!


Ha de bra, PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards