Caamiiillaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av Camilla - 22 augusti 2010 14:00

Halloj!


Sitter just nu hemma hos Malin, vi har nyss käkat lite och ska väl gå på en liten promenad strax.

Hände en liten olycka med Malins telefon så nu har hon min gamla röda ;p Hon är nog inte så speciellt överlycklig men det funkar nog.


Skulle ju kolla på film igår kväll men vart inte direkt mkt av det, åkte ut med Tone & Linn för att kolla på älg - men vi såg ingen tyvärr. Vart nog lite för mörkt ^^

Efter vi lämnat av dom åkte vi hit till Malin igen och kollade runt på internet, lyssnade på musik och knäppte lite cam bilder ;) Det var våran lördag kväll!


Ska väl åka ner till stugan om ett tag för att hälsa på mamma lite & sen blir det väl hem för att städa och tvätta bilen. Får se om ngt annat roligt händer !


  


PUSS!

Av Camilla - 21 augusti 2010 23:26

Nu har jag skaffat blogg här igen! :)

Hör nog hemma här känns det som, så jag hoppas ni kikar in och läser lite.


Sitter just nu hemma hos Malin, har tillbringat hela helgen här hos henne. Vi har sett film, lagat god mat och tagit det lugnt ^^ Jättemys!


Vi har varit så duktig denna vecka, tränat varje dag + gått promenader med Cozmoz :) Vi får hoppas att detta ger resultat efter 12 veckor!

På tisdag börjar skolan igen, känns både bra och jobbigt. Sista året nu, blir till att kämpa på lite extra dessa 10 månader som är kvar. Sen är det studenten som gäller!


Nu ska vi lyssna på musik och knäppa lite kort! Skriver antingen senare eller imorgon ^^


  


PUSS!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards