Caamiiillaa

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Camilla - 22 augusti 2010 20:48

Sådär, nu har jag äntligen städat bilen..Har tänkt göra det hela veckan men har fått förhinder varje dag...

Precis när jag skulle gå ut nu ikväll och städa så började det såklart regna, var bara att gå in igen och vänta tills det sluta. Men nu är det klart!


Så nu sitter jag i soffan och försöker hitta någon film att se på tvn, men verkar inte vara ngt bra så får väl hitta ngn film här hemma jag kan slå på :)


Imorgon ska jag nog ta det lugnt största delen av dagen, sista dan på sommarlovet. Blir gymet en sväng iaf och sen får vi se vad som händer...

Längtar faktiskt tills på tisdag, få träffa alla igen och träffa dom nya ettorna, ska bli skojj! Något jag inte ser framemot är att vandra i Skule, känner verkligen inte för det. Men det är väl ngt jag får tvinga mig igenom för att få betyg.


Nu ska jag leta fram en film :)


PUSS!

Av Camilla - 22 augusti 2010 14:00

Halloj!


Sitter just nu hemma hos Malin, vi har nyss käkat lite och ska väl gå på en liten promenad strax.

Hände en liten olycka med Malins telefon så nu har hon min gamla röda ;p Hon är nog inte så speciellt överlycklig men det funkar nog.


Skulle ju kolla på film igår kväll men vart inte direkt mkt av det, åkte ut med Tone & Linn för att kolla på älg - men vi såg ingen tyvärr. Vart nog lite för mörkt ^^

Efter vi lämnat av dom åkte vi hit till Malin igen och kollade runt på internet, lyssnade på musik och knäppte lite cam bilder ;) Det var våran lördag kväll!


Ska väl åka ner till stugan om ett tag för att hälsa på mamma lite & sen blir det väl hem för att städa och tvätta bilen. Får se om ngt annat roligt händer !


  


PUSS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards