Caamiiillaa

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Camilla - 31 augusti 2010 21:51

Hej på er!


Skrev ingenting i söndag när jag kom hem och ingenting igår, sry. Men det hände något i söndags så jag kände att jag orkade absolut inte skriva...Men jag mår bra och det är väl huvudsaken :)


Helgen var super, hade otroligt trevligt och roligt. Tokiga människor och duktiga hundar var det och jag skrattade mig igenom helgen ( förutom söndag )...

Igår var det skola och idag har det varit skola, har gått bra förutom att igår var jag så jäkla trött. Gick runt som en zombie kändes det som, slocknade direkt när jag kom hem. Men idag har det varit bättre så efter skolan åkte jag till Malin, sen vart det kursen och sen gymet.

Har städat mitt rum och nu sitter jag i sängen för att sova strax, blir en tidig kväll..


Ja, mkt mer har jag inte att skriva ikväll så jag återkommer väl imorgon!

Sov så gott :)

PUSS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards