Caamiiillaa

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Camilla - 15 januari 2011 23:18

Godkväll! 


Sitter här i soffan och ser på någon konstig film på tvn, fattar ingenting.

Denna dag blev inte riktigt som tänkt, jag har mest sett på film och tagit det lugnt. Blev inge plugg eller bilder denna dag, kanske imorgon.


Ikväll har jag iaf sett på film med Emma och Malin kom också hit :) mys!

Såg först på The last house on the left och sen på Van Wilder samtidigt som vi åt lite godis och popcorn!

Testade mascaran iaf, som jag skrev om imorse och den var sådär. Den funkade iaf och man ska väl inte förvänta sig för mycket när det kommer från en tidning :)


Vet inte riktigt vad som händer nu men jag har inga planer på att sova iaf! Inte än..Så ni får ha en fortsatt bra kväll :)


PUSS!

 

  

Av Camilla - 15 januari 2011 10:37

Godmorgon!


Liiite kallt det är ute då, -29. Mysigt.

Vaknade alldeles nyss iaf så jag ska ta och hoppa in i duschen efter jag skrivit klart här.. Somnade faktiskt ganska så snabbt igår, var as trött men ville egentligen inte lägga mig så tidigt på en fredag. Men jag sov gott iaf :)


Idag ska jag hjälpa Malin att plugga och vad jag kan se nu är himlen blå och solen skiner så det blir kanske några vinter bilder idag oxå om vi kommer ut i tid. Malin har inte svarat på mitt sms än så jag hoppas hon är vaken :P


Igår fick jag min Solo tidning i brevlådan oxå - älskar Solo!

Fick även med en mascara som jag hoppas är bra, snygg på utsidan är den iaf - leopard ;) Någon som tycker att den är bra?


  

Ska kanske visa allting jag har i det mönstret så kanske ni förstår hur mycket jag gillar de! Men det får bli sen!


Nu ska jag duscha så skriver jag sen :)


PUSS! 


  



Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards