Caamiiillaa

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Camilla - 14 januari 2011 23:56


Anastacia - Paid My Dues <3

Av Camilla - 14 januari 2011 18:57

Jag köpte en helt underbar sak nu efter jul som jag är så grymt nöjd med!

Garniers Anti Dark Circles Roll On

Den tar bort mörka ringar under ögonen med en kyld känsla och med en kräm som täcker det mörka.

Den funkar as bra eftersom jag tycker att jag alltid är mörk under ögonen och det ser så annorlunda ut när man använder denna :)


Köpte den för 79,90 kr på H&M


  

Av Camilla - 14 januari 2011 18:41

Godkväll!


Har precis kommit hem från Malin :) varit där och bara tagit det lugnt idag efter skolan. Har även varit på studiecirkeln med Emma och Sara - som alltid är lika kul!


I onsdags hade vi ju studentfest och jag måste säga att vi var grymt snygg som rygby spelare ;) Vi var först hos Angelica innan vi gick till Valvet där vi skrek och dansade arslet av oss, superskojj!

Måste dock säga att jag var väldigt trött igår eftersom man kom ju inte i säng förns efter två..


Idag hade jag historia prov och jag tror det gick rätt så bra :) svarade på alla g frågor utom en och sen svarade jag på två av tre vg/mvg frågor, så jag hoppas det iaf blir ett godkänt!

Ikväll tänker jag mest ta det lugnt, Malin kanske skulle komma förbi :) Ska iaf kolla på Let´s dance för jag måste ju se min snygging ^^

Och imorgon ska jag hjälpa Malin att plugga och är det fint väder ska vi ut och ta lite bilder, så vi hoppas på det.

Ska även försöka uppdatera lite mer här under helgen med både det ena och det andra!


Ha en bra fredagskväll! PUSS!

 

  

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards